سرور مجازی ایران

خرید بسته های سرور مجازی ایران كه براي اطمينان و سرعت در كار هاي شما هستند
سرورهای مجازی ایران که برای فري لنسر ها ، توسعه دهندگان و کارآفرینانی طراحی شده اند که می خواهند روی رشد مشاغل خود تمرکز کنند.
همه چیز برای سرعت بخشیدن به رشد کسب و کارتان
سخت افزار قدرتمند و هارد هاي SSD سریع در سرور هاي مجازي ايران

برای صدای جنجال بیشتر صدای خود را بگیرید. با تشکر از سخت افزارهای عالی و SSD های سریع چشمک زن ، سرور مجازی ایران  به درستی پیکربندی شده بهترین انتخاب برای هر مشاغلی است که به دنبال میزبانی یک سایت خواستار یا مقیاس در مدت زمان کوتاه است.

آی پی اختصاصی در سرور هاي مجازي ايران

به لطف یک آدرس IP اختصاصی ، از امنیت و عملکرد بهتر وب سایت های پر ترافیک لذت ببرید. پورت های سرور را کنترل کنید و هرگز اجازه ندهید افراد و اسپم های تصادفی IP را در لیست سیاه قرار دهند.

دسترسی کامل به ریشه ( root )

با خرید سرور مجازی ایران کنترل کامل بر روی سرور خود داشته باشید. پیکربندی آن را سفارشی کنید ، آنچه نصب می کنید را انتخاب کنید و آن را متناسب با نیازهای تجاری خود تنظیم کنید. تمام این موارد در حالی که عملکرد خود را افزایش می دهد و مصرف منابع را کنترل می کند.

امكان انتخاب سيستم عامل در سرور هاي مجازي ايران

قابل اطمینان ترین سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس برای انتخاب از بین CentOS ، اوبونتو ، فدورا و چند سیستم عامل درجه یک دیگر انتخاب کنید و بهترین محیط سرور را برای سرمایه گذاری خود پیکربندی کنید. هر سیستم عامل می توانيد انتخاب كنيد. سرور هاي مجازي ايران را مي توانيد با ويندوز نيز سفارش دهيد . سرور مجازي ايران ويندوز 2008 ، سرور مجازي ايران ويندوز 2012 ، سرور مجازي ايران ويندوز 2016 ، سرور مجازي ايران ويندوز 2019 ، سرور مجازي ايران ويندوز 7 Seven و …

سرور مجازی ایران : سوالات متداول (faq)
در اینجا همه پاسخ های متداول ترین سؤالات مشتریان ما در خصوص سرور هاي مجازي ايران وجود دارد.
از کجا می توانم سرور مجازی ایران بخرم؟
مي توانيد با مراجعه به سايت xzn.ir اقدام به خريد سرور مجازی ایران نماييد .

چرا سرور مجازی ایران بخریم؟
سرور مجازی ایران دارای منابع زیادی است که در بالای مجموعه ای از ویژگی ها مانند انتخاب سیستم عامل یا دسترسی ریشه قرار دارد. تمام مواردی که می تواند برای هر کسی که به دنبال یک محیط امن ، سریع ، و از همه مهم تر ، میزبانی قابل تنظیم است که در کنار کسب و کار شما رشد می کند ، یک انتخاب عالی است.

تفاوت بین خرید هاست و سرور مجازی ایران چیست؟
در مقایسه با هاست ، یک سرور مجازی ایران به شما دسترسی انحصاری به منابع سرور می دهد. این بدان معنی است که شما RAM و vCPU زیادی دریافت می کنید و آنها را با کسی به اشتراک نمی گذارید. علاوه بر این ، می توانید پیکربندی سرور را شخصی سازی کنید ، سیستم عامل یا برنامه های مستقر را انتخاب کنید.

آیا سرور مجازی ایران عملکرد بهتری نسبت به هاست اشتراكي دارد؟
بله – از آنجا که تنها شخصی که به منابع دسترسی دارد ، وب سایت های شما بسیار پایدار تر هستند و بازدید کنندگان بیشتری نیز می توانند از آنها بازدید کنند. علاوه بر این ، می توانید سرور مجازی ایران را شخصی سازی کنید و آن را با عملکرد و سرعت در ذهن پیکربندی کنید ، و آن را حتی سریع تر کنید.

آیا برای میزبانی سرور مجازی ایران به مهارت فنی احتیاج دارم؟
درک اساسی از محیط سرور توصیه می شود اما می توانید سرور مجازی ایران را از XZN Hosting خریداری کنید حتی اگر این اولین میزبان شما باشد. در صورت نیاز به کمک ، پاسخهای بیشتر سؤالات را در پایگاه دانش مناسب ما پیدا خواهید کرد و تکنسین های ما همیشه در آنجا هستند ، آماده هستند تا با پیکربندی رايگان سرور مجازی ایران به شما كمك كنند.

آیا XZN Hosting سرور مجازی ایران ويندوز را ارائه می دهد؟
بله . شما امكان خريد سرور مجازي ويندوز ايران را از ايكس زد ان هاستينگ خواهيد داشت.

کدام سیستم عامل را باید براي نصب بر روي سرور مجازی ایران خريداري شده انتخاب کنم؟
هر سیستم عامل هدف خود را ارائه می دهد – اما اکثر کاربران ما CentOS یا Ubuntu را انتخاب می کنند – هر دو گزینه محبوب در بین فري لنسرها ، توسعه دهندگان و صاحبان مشاغل کوچک هستند. همچنین یافتن آموزش های عمیق برای هر دوی آنها بسیار آسان است.