چگونه با هاست رایگان XZN سايت راه اندازي كنيم؟

هاست رايگان
این انسانی ترین چیزی است که می خواهید نظر خود را به اشتراک بگذارید ، یک دیدگاه دیگر را ارائه دهید ، داستان خود را بگویید. تلاش برای شنیدن ، درک و قدردانی بیشتر از این انسانی است. از این گذشته ،
دلیل دوم این است که همه ما چنین داستان نویسان خوبی هستیم. داستان شما چیست؟ چرا هنوز آن را نشنیده ایم؟
داستان شما به همان اندازه مهم است که شما یک نویسنده ، یک عکاس ، یک نقاش ، یک تاجر یا یک کارآفرین سریال باشید. به همان اندازه مهم است که شما یک مدرسه ، یک کلیسا یا یک دانشگاه باشید.
هاست رایگان xzn برای همه است. شما می توانید با چند کلیک هاست رایگان خود را ایجاد کنید و وب سایت خود را در عرض چند دقیقه در اختیار داشته باشید. با استفاده از وب سایت رایگان میزبانی شده در هاست رايگان، همه می توانند داستان خود را به اشتراک بگذارند. و همانطور که هر داستان بزرگ برای همیشه زندگی می کند ، خدمات رایگان ما نیز انجام می شود. XZN Hosting جایی است که ایده ها به وب سایت تبدیل می شوند. خوش آمدی!

سايت خود را بر روي هاست رایگان ايجاد كنيد

سرويسي که دوست دارید
ویژگی های هاست رایگان
تا 3 سايت را بر روي هاست رايگان ايكس زد ان هاستيگ راه اندازي كنيد
شما می توانید شما مي توانيد با ثبت يك دامنه ارزان .ir كار خود را شروع كنيد. که برای وبلاگها ، وب سایتهای موقت یا وب سایتهای تجاری کوچک عالی است.

UPTIME 99.9٪
شبکه بهترین ها در صنعت میزبانی وب سایت رایگان. ما به طور مداوم سرورهای رایگان خود را برای سرعت و قابلیت اطمینان بهینه می کنیم.

CMS INSTALLER
با نصب یک کلیک ما می توانید محبوب ترین CMS در جهان ، WordPress و جوملا را طی 5 دقیقه نصب کنید.

WEB BASED FILE Manager
با استفاده از File Manager کاربر پسند ما می توانید پرونده ها را برای وب سایت خود بارگذاری کنید ، آنها را بارگیری کنید یا حتی می توانید فایل های HTML ، CSS ، PHP و سایر برنامه نویسی ها را ویرایش کنید.
100٪ AD-رایگان
میزبانی وب سایت کاملاً رایگان و بدون تبلیغات یا پیام های آزار دهنده! تا زمانی که به هدف شما متناسب باشد ، شما می توانید از آن استفاده کنید.
پشتیبانی 24/7 مشتری
هر مشتری برای ما مهم است – حتی در سرویس رایگان میزبانی وب سایت. ما اگر مشکل دارید متخصصان پشتیبانی مشتری 24/7 در حالت آماده باش قرار دارند.

چگونه یک وب سایت را به صورت رایگان راه اندازي كنيد.
شروع به کار با میزبانی وب رایگان.
1. ثبت نام کنید برای یک حساب حساب اینترنتی رایگان اولین قدم بدیهی است برای ثبت نام در حساب کاربری با XZN Hosting است. معنی دقیق این است که با یک کلیک بر روی ماوس کلیک کنید. با فرم ثبت نام هاست رایگان با یک کلیک ، شما قبل از شناختن آن ، مالک افتخار یک حساب هاست رایگان خواهید بود!
2. CMS را انتخاب کنید پس از ایجاد حساب هاست رایگان خود ، می توانید CMS مورد علاقه خود را انتخاب کرده و نصب آن را ادامه دهید. برو یک فنجان قهوه بگیرید و … اوه ، نه ، این کار را نکنید. با رسیدن به آشپزخانه ، نصب وردپرس با این کار آماده خواهد شد و وب سایت شما منتظر شما خواهد بود!
3. از وب سایت خود لذت ببرید مرحله سوم مورد علاقه ماست! بعد از اینکه با یک کلیک وارد سیستم شدید و یک بار دیگر برای نصب CMS کلیک کردید ، اکنون آماده لذت بردن از وب سایت خود هستید. شاید اکنون بتوانید آن قهوه را بگیرید …

چرا XZN Hosting؟
XZN Hosting پیشگام صنعت هاست رایگان است. اما اولین کسی که کاری انجام می دهد ، هرگز برای ما کافی نیست. ما دائماً در حال بهبود خدمات خود هستیم و تلاش می کنیم تا شما ، مشتریان خود را آسانتر کنیم ، نه تنها یک سرویس میزبانی را به صورت رایگان دریافت کنید بلکه بتوانیم از آن به بهترین وجه استفاده کنید.

نصب كننده اتوماتيك اسكريپت

PhpMyAdmin ، نصب اسکریپت ، پایگاه داده های MySQL … ما می توانیم برای همیشه ادامه دهیم ، شما را با اصطلاحات میزبانی غافل می کند. اما چه کسی به آن نیاز دارد؟ به راحتی می توانید CMS را نصب کنید و وب سایت خود را ایجاد کنید. و ، بله ، با خدمات میزبانی وب رایگان ، شما می توانید یک حساب کاربری ایمیل ایجاد کنید. آیا ایجاد وب سایت بسیار آسان است ، می توانید اعتراض کنید. یک کلیک برای ثبت نام در یک حساب هاست رایگان و یک کلیک برای نصب سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه خود؟ و این همه است؟ آره. این ساده است. با انتخاب خدمات میزبانی XZN Hosting ، شما می توانید وردپرس ، جوملا یا  هر اسكريپتي را نصب کنید. هر کدام را که احساس راحتی کردید انتخاب کنید و بر روی دکمه Install کلیک کنید. شما اکنون صاحب افتخار جدیدترین وب سایت در کل وب هستید!